  • Data: 2019-03-11 13:59:57
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Przyspieszyc do 110 ? :-)

    Zachowujac odpowiednie odległosci to pewnie mozna i szybciej.
    Na autostradzie masz przeciez 140 dozwolone.

    > Bo z drugiej strony jest matematyka - nie zarobisz czasu szybka jazda
    > na autostradzie.
    > Tzn zarobisz, ale malo.

    To jest jakas matematyka z innych sfer?

    > Najwiecej zarobisz nie tracąc na wolnych odcinkach.
    > Czyli tam, gdzie obowiazuje 50, 30, czy gdzie jedziesz 70 za jakims
    > zawalidroga.

    Ja tam wole spokojnie przejechac 120km/h autostrada "tracac" 20km/h, niz
    30 powyzej limitu na krajówce... Ale ja ostatnio truskawki bez cukru...

    > Na szczescie mamy coraz wiecej tych autostrad i jazda przez wioski
    > powolutku odchodzi w zapomnienie ...

    Ano własnie. Zawsze była wymówka, ze Niemniec do autostrady wolno a potem
    pocisnie.
    Jakie my bedziemy mieli teraz wymówki na zapierdalanie lokalnymi drogami?

    Wiemy juz ze Marek S nadrabia 30-40minut tam gdzie inni maks 5.
    A reszta? :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin