  • Data: 2019-03-11 17:34:25
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAA0F8B0A6CE11budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    >Zachowujac odpowiednie odległosci to pewnie mozna i szybciej.
    >Na autostradzie masz przeciez 140 dozwolone.

    Ale Ty nie lubisz :-)
    Ja tam zachowuje odleglosc ... patrzac w lusterko :-)

    >To jest jakas matematyka z innych sfer?

    Normalna matematyka w wersji drogowej.
    Nie wystarczy wiedziec ile jest 2+2, trzeba jeszcze umiec wyciagnac z
    tego wnioski :-)

    >Ja tam wole spokojnie przejechac 120km/h autostrada "tracac" 20km/h,
    >niz
    >30 powyzej limitu na krajówce... Ale ja ostatnio truskawki bez
    >cukru...

    Tu ogolnie masz racje, gdyby nie kapelusznictwo :-)

    Klopot sie robi, jak autostrady nie ma, albo jest 100km dluzsza.

    >Ano własnie. Zawsze była wymówka, ze Niemniec do autostrady wolno a
    >potem
    >pocisnie.
    >Jakie my bedziemy mieli teraz wymówki na zapierdalanie lokalnymi
    >drogami?

    Beda autostrady, to nie bedzie zapierdalania lokalnymi drogami :-)

    Tzn tez bedzie, ale w calosci to juz maly procent :-P

    >Wiemy juz ze Marek S nadrabia 30-40minut tam gdzie inni maks 5.
    >A reszta? :)))

    A to zalezy gdzie.
    Zazwyczaj po prostu nie ma warunkow do wyprzedzania, i tylko jacys
    wariaci wyprzedzaja :-)

    J.