  • Data: 2019-03-10 23:52:23
    Temat: Re: Ograniczenie prędkości
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-10 o 17:59, Budzik pisze:

    > Marku, nikt nie twierdzi inaczej.
    > Po prostu znajdz takie miejsce gdzie widocznosci jest odpowiednio duzo (z
    > zapasem) albo nie wyprzedzaj.

    Mimo wszystko wybiorę wariant B: każde wyprzedzanie będę skracał poprzez
    zwiększenie prędkości zamiast zabierać się za nie z utrzymywaniem
    różnicy prędkości rzędu 10km/h - choćby nie wiadomo jaką widoczność bym
    miał. Toi nie jest bezpieczny manewr, szczególnie gdy robi się z lewego
    pasa (dla jadących w drugą stronę) - poszerzenie jezdni w danym kierunku.

    Mnóstwo rzeczy może się wydarzyć: mimo doskonałej widoczności ktoś z
    lasu wyjedzie tradycyjnie nie patrząc czy ma wolny pas z obu stron. Itd.

    Nie przekonasz mnie do tego, że manewr wyprzedzania należy przeciągać
    ile wlezie tylko po to by limitu prędkości nie przekraczać.

    > Ze coraz wiekszy ruch czy ze coraz mniej okazji do wyprzedzania?

    Jedno i drugie.

    > Bo mnie sie marzy ruch w ktorym wszyscy jada poza trasa ładnie 90, duze
    > odstepy, płynny ruch i nie trzeba głupkować zeby sie 5-10 minut
    > pospieszyc.

    A mi się marzy to samo lecz dla prędkości rzędu 160 - 180.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek