-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
Date: Sun, 10 Mar 2019 23:52:23 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <q644f9$4f6$1@node2.news.atman.pl>
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<q5n3l8$od2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q5un7d$5n0$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 89-70-94-204.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1552258345 4582 89.70.94.204 (10 Mar 2019 22:52:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Mar 2019 22:52:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.3
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651929
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-03-10 o 17:59, Budzik pisze:
> Marku, nikt nie twierdzi inaczej.
> Po prostu znajdz takie miejsce gdzie widocznosci jest odpowiednio duzo (z
> zapasem) albo nie wyprzedzaj.
Mimo wszystko wybiorę wariant B: każde wyprzedzanie będę skracał poprzez
zwiększenie prędkości zamiast zabierać się za nie z utrzymywaniem
różnicy prędkości rzędu 10km/h - choćby nie wiadomo jaką widoczność bym
miał. Toi nie jest bezpieczny manewr, szczególnie gdy robi się z lewego
pasa (dla jadących w drugą stronę) - poszerzenie jezdni w danym kierunku.
Mnóstwo rzeczy może się wydarzyć: mimo doskonałej widoczności ktoś z
lasu wyjedzie tradycyjnie nie patrząc czy ma wolny pas z obu stron. Itd.
Nie przekonasz mnie do tego, że manewr wyprzedzania należy przeciągać
ile wlezie tylko po to by limitu prędkości nie przekraczać.
>>> niestety - ruch coraz wiekszy, okazji do wyprzedzenia coraz mniej.
>>
>> Też nad tym ubolewam.
>>
> Ze coraz wiekszy ruch czy ze coraz mniej okazji do wyprzedzania?
Jedno i drugie.
> Bo mnie sie marzy ruch w ktorym wszyscy jada poza trasa ładnie 90, duze
> odstepy, płynny ruch i nie trzeba głupkować zeby sie 5-10 minut
> pospieszyc.
A mi się marzy to samo lecz dla prędkości rzędu 160 - 180.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.19 23:59 Marek S
- 11.03.19 00:28 Marek S
- 11.03.19 07:59 Budzik
- 11.03.19 08:16 Jacek Maciejewski
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 08:59 Budzik
- 11.03.19 09:29 kk
- 11.03.19 10:18 p...@g...com
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 13:27 J.F.
- 11.03.19 13:59 Budzik
- 11.03.19 17:34 J.F.
- 11.03.19 21:08 kk
- 12.03.19 10:18 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
Najnowsze wątki
- 2024-11-02 piszę list do św Mikołaja
- 2024-11-01 karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-01 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-01 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-01 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-11-01 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Chrzanów => Specjalista ds. PR Produktowego <=
- 2024-11-01 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-01 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-01 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-11-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=