eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. › Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-04 00:05:08
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-03 21:28, Użytkownik J.F. napisał:

    > no ale co - zrzucil na pomrocznosc jasna, sad poprzestal na grzywnie,
    > czy adwokat tak chachmecil, ze sie okazalo ze nie byl pijany ?
    >
    > Bo tak wiesz - odebranie PJ w zasadzie obowiazkowe.
    > Dobrze posmarowany sad moze poprzestac na 3 miesiacach a dobrze
    > posmarowany prokurator nie apelowac ze ustawa mowi ze od 6 miesiecy
    >
    > Wiec znasz szczegoly tych spraw ?

    Nie znam szczegółów. To sąsiad ale nie wypada mi pytać, o jednej
    wiedziałem oficjalnie bo podwoziłem małżonkę która odbierała od
    policji jego auto, jak spytałem po jakimś czasie to dowiedziałem się
    że sprawa kosztowała go kilkanaście tysięcy zł i uprawnień nie
    stracił.

    > Nosny temat, jakas gazeta by to podchwycila. Na jeden przypadek moze
    > nie trafic, ale jakby bylo powszechne ...
    >
    > O, popatrz, juz nawet nie wystarczy byc synem prezydenta
    > http://www.youtube.com/watch?v=SkgThxnFjG4
    >
    > A przeciez juz raz mial zdiagnozowana pomrocznosc, widac zdarzyl sie
    > drugi napad :-)

    Widać nie zawsze dziennikarze wyłapią, nie zawsze też sprawa
    dotyczy znanych ludzi.