eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaOdzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wygląda od środka?Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wygląda od środka?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!fee
    der2-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postne
    ws.google.com!r34g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wygląda od środka?
    Date: Mon, 6 Apr 2009 05:57:57 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 18
    Message-ID: <3...@r...googlegroups.com>
    References: <2...@i...community>
    <grcjvd$6fd$1@news.onet.pl> <5ne6yft069fh.sa8db8dfmoow$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 195.224.69.146
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1239022678 32627 127.0.0.1 (6 Apr 2009 12:57:58 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 12:57:58 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: r34g2000vba.googlegroups.com; posting-host=195.224.69.146;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
    3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23626
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6 Apr, 12:27, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Dnia Mon, 6 Apr 2009 12:01:29 +0200, pluton napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > Hamulec silnikowy, w ktorym czesc tlokow i cylindrow silnika pracuje jako
    > sprezarki, jest juz od jakiegos czasu standardowo stosowany w autobusach i
    > ciezarowkach.

    W porządnym silniku i tak nie wtryskuje się paliwa w czasie hamowania,
    więc chyba każdy cylinder może pompować? Potem to sprężone powietrze
    można np użyć do szybszego rozpędzenia turbosprężarki, albo
    bezpośrednio do cylindrów w czasie kiedy turbina jeszcze nie zdąży się
    rozbujać.
    Konrad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: