-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.osn.de!diablo2.news.osn.de!fee
der2-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postne
ws.google.com!r34g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Odzyskiwanie energii przy hamowaniu - jak to wygląda od środka?
Date: Mon, 6 Apr 2009 05:57:57 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 18
Message-ID: <3...@r...googlegroups.com>
References: <2...@i...community>
<grcjvd$6fd$1@news.onet.pl> <5ne6yft069fh.sa8db8dfmoow$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 195.224.69.146
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1239022678 32627 127.0.0.1 (6 Apr 2009 12:57:58 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Apr 2009 12:57:58 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: r34g2000vba.googlegroups.com; posting-host=195.224.69.146;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR
3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:23626
[ ukryj nagłówki ]On 6 Apr, 12:27, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:
> Dnia Mon, 6 Apr 2009 12:01:29 +0200, pluton napisał(a):
>
> (...)
>
> Hamulec silnikowy, w ktorym czesc tlokow i cylindrow silnika pracuje jako
> sprezarki, jest juz od jakiegos czasu standardowo stosowany w autobusach i
> ciezarowkach.
W porządnym silniku i tak nie wtryskuje się paliwa w czasie hamowania,
więc chyba każdy cylinder może pompować? Potem to sprężone powietrze
można np użyć do szybszego rozpędzenia turbosprężarki, albo
bezpośrednio do cylindrów w czasie kiedy turbina jeszcze nie zdąży się
rozbujać.
Konrad
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.09 13:13 Maciek
- 06.04.09 13:30 Sqeeb
- 06.04.09 13:32 Sqeeb
- 06.04.09 13:33 Sqeeb
- 06.04.09 14:38 Robert Tomasik
- 06.04.09 16:35 Adrian S.
- 06.04.09 16:37 Adrian S.
- 06.04.09 19:37 J.F.
- 06.04.09 20:04 Robert Wańkowski
- 07.04.09 08:45 J.F.
- 07.04.09 09:33 PeJot
- 07.04.09 10:25 Sqeeb
- 08.04.09 06:11 J.F.
- 09.04.09 19:39 PeJot ( home)
- 14.04.09 18:33 Adrian S.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=