    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Sun, 10 Jul 2016 13:31:46 +0200

    Sun, 10 Jul 2016 13:04:38 +0200, Shrek

    > W sumie jakbym wcześniej zauważył, to bym już nie odpisywał,
    > bo chyba nie ma sensu. Ale jak już napisałem, to masz.
    > Może zastanowisz się nad swoim bezkrytycyzmem.

    Skoro nie zauważyłeś i się wyprodukowałeś, to tym razem napiszę na
    początku, że będzie EOT. Zastanowię się, jak zaczniesz czytać co ja piszę,
    przestaniesz wyrywać z kontekstu moje wypowiedzi, przestaniesz
    usprawiedliwiać ignorantów i skupisz się na faktach, a nie na tym co być
    (może) powinno.

    > Oczywiście, ty wszystko wiesz i wszystko umiesz.

    Jakbyś nie rżnął moich wypowiedzi, to byś wiedział że za takiego się nie
    uważam. Jak popełniam błędy, a popełniam jak każdy, to właśnie z tego
    powodu, że nie jestem skoncentrowany nad tym co akurat robię, albo łamię
    przepisy z premedytacją -- pomyłki ze względu na złe oznakowanie się
    zdarzają, ale nie jest to regułą. Ergo, tak czy siak problemem są kierowcy.
    Albo nieuwaga, albo premedytacja (częściej właśnie to), nie przepisy, czy
    "państwo".

    Przykład który podałeś najlepiej o tym świadczy. Problem mieli ci, co nie
    uważają (a przynajmniej tak to próbujesz rysować). Świadomy kierowca
    wjeżdżając do tunelu wie, że ma 50 do odwołania. Jak widzi znak 70 za
    50-100m o podniesieniu prędkości, to nie przyśpiesza z miejsca (a potem
    hamuje, bo mu się radar wyłania), tylko przygotowuje się do MOŻLIWOŚCI ew.
    przyśpieszenia, jeśli warunki na to pozwolą. To że ktoś depcze w podłogę
    jak tylko zobaczy znak (no proszę, a podobno to nie jest kwestia
    IGNORANCJI) tylko potwierdza to co ja piszę. Pomijam już, że w większości
    nikt w tunelu nie jechał 50 tylko 80-100 i potem musiał heblować do 50 żeby
    mandatu nie zarwać i ten znak przed radarem nie miał kompletnie znaczenia
    (jak starasz się wpierać). On był tylko późniejszym usprawiedliwieniem do
    zrobienia afery, że jest złe oznakowanie. Aż w końcu dla świętego spokoju
    przestawili. Ergo, dorabiasz sobie bzdury dla usprawiedliwienia ignorancji
    (czy to jest bezmyślność czy premedytacja to już rzecz wtórna) i nic
    więcej.

    Na koneic ponownie, EOT.

    --
    Pozdor