  • Data: 2016-07-10 15:56:56
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-10 o 15:19, Myjk pisze:
    > To oddaj prawko, przestań jeździć samochodem -- nie będziesz płacić, nie
    > będziesz mieć w ogóle problemu.

    Nie będę komentował tej demagogii propagandowej :-)
    Nawet jak nie będę jeździć to moje podatki będą marnowane przez takie
    wynalazki jak pomiar odcinkowy (aktualnie na tapecie)

    Takie samo mam prawo narzekać jak ci co im głośno.
    Albo Ci których kiedyś trafił ktoś nie zapięty w pasy wylatujący przez
    przednią szybę :-)