  • Data: 2016-07-10 16:29:03
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Jul 2016 15:56:56 +0200, z

    > Nie będę komentował tej demagogii propagandowej :-)

    No wiadomo, wszystko co nie jest po Twojej myśli, jest demagogią
    propagandową, bo przecież Tyś najmądrzejszy, najbardziej świadomy,
    iwogóleiwszczególe najlepszy. A może zwyczajnie nie zastanowiłeś się w
    życiu nad aspektem generowania hałasu przez szybko poruszające się pojazdu
    i teraz masz zero argumentów gotowych? :P

    > Nawet jak nie będę jeździć to moje podatki będą marnowane
    > przez takie wynalazki jak pomiar odcinkowy (aktualnie na tapecie)

    To się może wyprowadź na Białoruś, tam można zapierdalać, a jak się za
    bardzo zapierdala i się zostanie złapanym to można swobodnie przekupić
    milicjanta. Do tego paliwo jest tanie jak Barszcz Sosnowskiego, będziesz
    mógł pocinać ile fabryka dała. Do tego będziesz wolny jak ptak.

    > Takie samo mam prawo narzekać jak ci co im głośno.

    Se narzekaj, nikt ci nie broni, ale nie spodziewaj się, że wszyscy będą Ci
    tylko przytakiwać i głaskać na ukojenie.

    > Albo Ci których kiedyś trafił ktoś nie zapięty
    > w pasy wylatujący przez przednią szybę :-)

    Ale przecież konieczność palenia świateł i zapinania pasów to przepis dla
    idiotów -- kolejne głupkowate ograniczenie nadopiekuńczego państwa. I pół
    biedy jak się taki "świadomy" debil zabije wylatując przez okno, bo tylko
    pochówek z Twoich pieniędzy wypłacą -- a jak zostanie kaleką do końca życia
    i trzeba go będzie z Twoich pieniędzy utrzymywać, to już nie będziesz
    płakać nad swoim nieszczęsnym losem?

    --
    Pozdor
    Myjk