-
Data: 2016-07-10 13:31:46
Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sun, 10 Jul 2016 13:04:38 +0200, Shrek
> W sumie jakbym wcześniej zauważył, to bym już nie odpisywał,
> bo chyba nie ma sensu. Ale jak już napisałem, to masz.
> Może zastanowisz się nad swoim bezkrytycyzmem.
Skoro nie zauważyłeś i się wyprodukowałeś, to tym razem napiszę na
początku, że będzie EOT. Zastanowię się, jak zaczniesz czytać co ja piszę,
przestaniesz wyrywać z kontekstu moje wypowiedzi, przestaniesz
usprawiedliwiać ignorantów i skupisz się na faktach, a nie na tym co być
(może) powinno.
> Oczywiście, ty wszystko wiesz i wszystko umiesz.
Jakbyś nie rżnął moich wypowiedzi, to byś wiedział że za takiego się nie
uważam. Jak popełniam błędy, a popełniam jak każdy, to właśnie z tego
powodu, że nie jestem skoncentrowany nad tym co akurat robię, albo łamię
przepisy z premedytacją -- pomyłki ze względu na złe oznakowanie się
zdarzają, ale nie jest to regułą. Ergo, tak czy siak problemem są kierowcy.
Albo nieuwaga, albo premedytacja (częściej właśnie to), nie przepisy, czy
"państwo".
Przykład który podałeś najlepiej o tym świadczy. Problem mieli ci, co nie
uważają (a przynajmniej tak to próbujesz rysować). Świadomy kierowca
wjeżdżając do tunelu wie, że ma 50 do odwołania. Jak widzi znak 70 za
50-100m o podniesieniu prędkości, to nie przyśpiesza z miejsca (a potem
hamuje, bo mu się radar wyłania), tylko przygotowuje się do MOŻLIWOŚCI ew.
przyśpieszenia, jeśli warunki na to pozwolą. To że ktoś depcze w podłogę
jak tylko zobaczy znak (no proszę, a podobno to nie jest kwestia
IGNORANCJI) tylko potwierdza to co ja piszę. Pomijam już, że w większości
nikt w tunelu nie jechał 50 tylko 80-100 i potem musiał heblować do 50 żeby
mandatu nie zarwać i ten znak przed radarem nie miał kompletnie znaczenia
(jak starasz się wpierać). On był tylko późniejszym usprawiedliwieniem do
zrobienia afery, że jest złe oznakowanie. Aż w końcu dla świętego spokoju
przestawili. Ergo, dorabiasz sobie bzdury dla usprawiedliwienia ignorancji
(czy to jest bezmyślność czy premedytacja to już rzecz wtórna) i nic
więcej.
Na koneic ponownie, EOT.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.16 13:33 Sebastian Biały
- 10.07.16 13:44 Myjk
- 10.07.16 14:00 RoMan Mandziejewicz
- 10.07.16 15:03 Kviat
- 10.07.16 15:19 Myjk
- 10.07.16 15:56 z
- 10.07.16 16:29 Myjk
- 10.07.16 17:55 z
- 10.07.16 18:19 Myjk
- 10.07.16 18:28 Zenek Kapelinder
- 10.07.16 20:11 Tom N
- 10.07.16 20:42 Cavallino
- 10.07.16 20:53 Gorion
- 10.07.16 21:28 Sebastian Biały
- 10.07.16 21:57 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=