  • Data: 2016-07-10 18:19:10
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 10 Jul 2016 17:55:07 +0200, z

    > Nawijka niezła, znana wyświechtana ale ma jedną wadę.
    > Do niczego nie prowadzi i jest coraz mniej popularna

    Jasne, ale to ty zupełnie ignorujesz ten aspekt jako nic nie znaczący. Może
    dlatego, że głuchy jesteś, albo ześ zwyczajnie ignorant. Ew. mieszkasz w
    blokowisku z dala od drogi.

    > Dobrze wiesz że nie chodzi o "rópta co hceta" ale przynajmniej
    > doprowadzenie do równowagi między tym socjalistycznym szaleństwem a
    > logiką, rozumem, myśleniem...
    > Bo przechył w stronę głupoty jest już nie do wytrzymania.

    Tu się zgadzamy. Nie zgadzamy się w kwestii egzekucji. Ja uważam, że bez
    zmiany mentalności ludzi się nic nie zrobi. Mentalność natomiast, jak
    pokazuje doświadczenie, najlepiej zmienia się batem, ciążącą karą (i to
    głównie finansową).

    > Nie spodziewam ale zalew propagandowy i dyskredytacja innych poglądów
    > niż jedynie słuszne mimo że poparte dowodami wzbudza mój wewnętrzny
    > sprzeciw. :-)

    Zalew, tia. Oraz dowody, tia, na głupotę kierowców. I nadal winisz za to
    "państwo", a nie bezmyślnie jadących kierowców.

    > Odcinkowy się nie sprawdza i powoduje zagrożenie.

    Sprawdza się, a zagrożenie powodują ignoranci, którzy nie są w stanie
    ogarnąć jednej z podstawowych rzeczy na drodze, dopuszczalnej prędkości,
    nawet jak im tablicę postawić, że zaraz będą ich uwagę na jezdni
    kontrolować... No nie wiem jak ty, ale ja się nie chcę poruszać wśród
    takich bezmyślnych kierowców, nie chcę żeby moje dziecko trafiło w drodze
    do szkoły na takiego bezmyślnego kierowcę.

    > Chcieli dobrze a wyszło jak zawsze. Łajzy :-)

    Co ciekawe, zrobili to na życzenie społeczeństwa.
    Czyli jakby się uprzeć, na Twoje życzenie także. hihi

    Tak mój jak Twój. :P

    --
    Pozdor
    Myjk