  • Data: 2016-07-09 14:59:06
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 lipca 2016 14:00:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > To teraz trzeba podniesc o 1/3 limit i sie wyrówna :)

    Albo pomontować takie "jedziesz bezpiecznie" liczniki.
    IMHO dając znać kierowcy że jedzie w limicie i podziękować mu sieloną lampka i
    usmiechem zdziała się więcej niż głupimi przepisami.
    A precyzja tych "dziękowałek" jest IMHO całkiem dobra. Bo nie raz jechałem i
    widziałem prędkośc z gps i ta którą mi pokazywała "dziekowałka" i były dokładne co do
    1-2km/h.

    Zresztą nie ma co sie denerwować, nie raz widziałem kierowników co jechali 10-20 km/h
    poniżej licznikowego limitu (na krajówkach gdzie limit był 50-70-90). Więc nie
    koniecznie to wina ogólnej głupoty tylko bardzo wyjątkowych jednostek które sie
    trafiają.