  • Data: 2016-07-10 07:31:57
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.07.2016 19:04, Myjk wrote:
    > Sat, 9 Jul 2016 15:43:04 +0200, Shrek
    >
    >> Jaka jest(była) tu dopuszczalna?
    >
    > ZTCP do tego znaku 50/h w tunelu.

    No i sam widzisz - masz znak, że 70 ale jednak 50. No to co się dziwisz,
    że zwalniają do 50. Ty wiesz ile tam było w tunelu, bo to twoje miasto i
    była już o to wielokrotnie gónoburza (zresztą skuteczna, bo znak
    przestawili) w internecie. A teraz wyboraź sobie, że jesteś "na
    wyjeździe" i widzisz 70 - co myślisz?

    Inna sprawa że w tunelu jest 50 bo jest kurwesko niebezpiecznie, a tu
    można śmiało 70, bo tylko chodnik o śmiesznie małej szerokości, z
    którego nie ma gdzie spierdalać, schody prowadzące wprost na jezdnie,
    łuki, skrzyżowanie i wiecznie zajęty przez lewoskręt pas dla jadących na
    wprost, co powoduje dziwne manewry.

    https://www.google.pl/maps/@52.2478162,21.019383,3a,
    75y,320.94h,98.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTBc68znTY0H-h
    ITTxhxXqg!2e0!7i13312!8i6656

    Ktoś jeszcze wierzy, że ta 50 w tunelu to z innego powodu niż to, że
    nowoczesny dynamiczny system znaków świetlnych może wyświetlić tylko 30
    i 50?

    > To jest nadal tłumaczenie ignorantów, którzy na codzień mają w DUPIE znaki
    > drogowe, budzą się dopiero jak mają nad sobą bat w postaci fotopstryka,
    > który, jak ich przyłapie na myśleniu o niebieskich migdałach, wiąże się z
    > opłatą karną.

    Krótko mówiąc, pierdolisz. Oznakowanie nie jest od tego, żeby było
    zgodne z rozporządzeniem, a żeby było czytelne intuicyjne i spełniało
    swoją rolę.

    > Nie dosyć że tabliczka informująca o kontroli, nie dosyć że FR świecą się
    > jak psu jajca, to jeszcze trzeba takich szczegółowo informować ile mogą
    > jechać żeby przypadkiem mandatu nie dostli? Dobre. :D

    To jeszcze raz zapytam - te fotopstryczki służą do tego, żeby mandaty
    się sypały, czy temu, żeby jechać z właściwą prędkością? Jak już są
    oznakowane, to powinna być i wyraźnie oznaczone dozwolona prędkość.

    > Rynce opadajo... Chcesz powiedzieć, że kierowca posiadający prawojazdy i
    > poruszający się pojazdem musi wiedzieć jaka jest dopuszczalna prędkość
    > TYLKO wtedy gdy go mogą sfotografować i mandat wlepić?

    Chcę powiedzieć, że większość kierowców w tym ja zwykle nie ma pojęcia
    jaka jest dopuszczalna prędkość. Znaków jest w chuj i jeszcze trochę,
    jeden Bóg wie, czy właśnie mijasz skrzyżowanie czy wyjazd z drogi
    osiedlowej czy innego parkingu. Tak - większość nie ma pojęcia jakie
    jest aktualnie ograniczenie. Co więcej ty również nie masz.

    Shrek