  • Data: 2016-07-09 21:00:50
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Jul 2016 19:04:10 +0200, Myjk napisał(a):

    > Pokaż gdzie wcześniej jest 70 i wyjaśnij dlaczego jak jest 70 to wolno 50.

    No to przejedź się tam 70 (no przecież znak jest nie?), dostaniesz mandat
    za przekroczenie dozwolonej prędkości o 20 i już się nauczysz że
    siedemdziesiąt siedemdziesiątką, ale dla pewności lepiej jechać 50 ;)

    Ale też w ramach tego przekrętu przynajmniej słyszałem że jakiś sąd
    kierowcę uniewinnił... No ale ilu innych mandaty zapłaciło? Pewnie sporo.
    Teraz jeżdżą 50 tam gdzie wolno 70 i stoi fotoradar.

    Chociaż takie numery raczej robiły straże gminne - jak FR zajmuje się ITD
    to oni chyba takich szarad już nie tworzą. Za wysoki poziom na którym tym
    zarządzają.