-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news
feed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
Date: Tue, 7 Apr 2009 20:00:41 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <grg4c8$g1$1@inews.gazeta.pl>
References: <5...@q...googlegroups.com>
<grfl8h$36t$1@mx1.internetia.pl>
<d...@r...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1239127241 513 194.153.119.150 (7 Apr 2009 18:00:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Apr 2009 18:00:41 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592674
[ ukryj nagłówki ]On 2009-04-07 16:38:50 +0200, Nikanor <p...@g...com> said:
> Ha. Oświecenie :) Czyli gdyby istniał rzędowy 4 cylindrowy silnik
> mający po dwa cylindry pracujące jednocześnie, to zachowywałby si
> ę z
> grubsza jak V2 o tej samej pojemności?
Chyba lepszym modelem wyobrażeniowym byłoby R4, mające każdy z
cylindrów dużej pojemności - powiedzmy 600 ccm (czyli skromne
dwaczterysta) - powinno hamować silnikiem podobnie jak singiel 600.
Choć pewnie dodatkowym problemem byłby wzrost masy, spowodowany wagą
samego silnika.
Na takiej LC4 gwałtowne zamknięcie gazu powoduje wrażenie wyrzucenia
spadochronu. Na luźnym szutrze czuć wtedy jak się tylne koło slizga.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.09 18:39 Jasio
- 07.04.09 18:47 de Fresz
- 08.04.09 08:07 JacekR
- 08.04.09 08:17 Jasio
- 08.04.09 08:37 Marcin Gardeła
- 08.04.09 08:59 Kuczu
- 08.04.09 09:13 Don Pedro
- 08.04.09 09:52 de Fresz
- 08.04.09 10:27 Jasio
- 08.04.09 11:08 de Fresz
- 08.04.09 11:44 Kuczu
- 10.04.09 17:51 zbigi
- 10.04.09 18:00 zbigi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=