eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiem › Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-08 08:37:58
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jasio wrote:
    > Bo kiedy tłok idzie w górę w suwie sprężania, ale bez paliwa -
    > hamuje. Jeżeli jest to jeden tłok z czterech nie stawia on takiego
    > "oporu" jak jeden z dwóch w silniku czy jeden, jedyny.
    > Taką mam koncepcję. Ale jeżeli ktoś ma inną, jestem skłonny zmienić
    > zdanie.

    A co z kołem zamachowym, które to kompensuje?



    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98
    GT: Diobeu PL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: