eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-07 18:47:46
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-04-07 20:39:35 +0200, "Jasio" <b...@g...pl> said:

    >> Chyba lepszym modelem wyobrażeniowym byłoby R4, mające każdy z
    >> cylindrów dużej pojemności - powiedzmy 600 ccm (czyli skromne
    >> dwaczterysta) - powinno hamować silnikiem podobnie jak singiel 600.
    >
    > Porównanie nietrafione.
    > Bo inne tłoki byłyby w innych cyklach suwu.

    A jaki to ma wpływ na hamowanie?


    > Poczytaj o nowości w silniku najnowszej R1, jeżeli chcesz zrozumieć jak
    > i dlaczego to działa.

    Big Bang jest nastawiony jakby w drugą stronę i z trochę innych
    powodów. Zresztą to wcale nie jest taka nowość - AFAIR w silnikach
    MotoGP było stosowane już od paru lat.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: