eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-07 18:39:35
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości
    news:grg4c8$g1$1@inews.gazeta.pl...
    > On 2009-04-07 16:38:50 +0200, Nikanor said:
    >
    >> Ha. Oświecenie :) Czyli gdyby istniał rzędowy 4 cylindrowy silnik
    >> mający po dwa cylindry pracujące jednocześnie, to zachowywałby si
    >> ę z
    >> grubsza jak V2 o tej samej pojemności?
    >
    > Chyba lepszym modelem wyobrażeniowym byłoby R4, mające każdy z cylindrów
    > dużej pojemności - powiedzmy 600 ccm (czyli skromne dwaczterysta) -
    > powinno hamować silnikiem podobnie jak singiel 600.

    Porównanie nietrafione.
    Bo inne tłoki byłyby w innych cyklach suwu.

    Poczytaj o nowości w silniku najnowszej R1, jeżeli chcesz zrozumieć jak i
    dlaczego to działa.

    --
    Jasio
    vfr vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: