eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-10 17:51:58
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jasio napisał(a):
    > Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości
    >> On 2009-04-07 20:39:35 +0200, "Jasio" said:
    >>> Użytkownik "de Fresz" napisał w wiadomości
    >>>> Chyba lepszym modelem wyobrażeniowym byłoby R4, mające każdy z
    >>>> cylindrów dużej pojemności - powiedzmy 600 ccm (czyli skromne
    >>>> dwaczterysta) - powinno hamować silnikiem podobnie jak singiel 600.
    >>>
    >>> Porównanie nietrafione.
    >>> Bo inne tłoki byłyby w innych cyklach suwu.

    Porownanie jak najbardziej nietrafione. Choc uzasadnienie powatpiewania
    tyz. ;)

    >> A jaki to ma wpływ na hamowanie?
    >
    > Bo kiedy tłok idzie w górę w suwie sprężania, ale bez paliwa - hamuje.

    Malo tego. Nawet kiedy idzie "z paliwem" to tez hamuje :)

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: