eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-07 18:00:41
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2009-04-07 16:38:50 +0200, Nikanor <p...@g...com> said:

    > Ha. Oświecenie :) Czyli gdyby istniał rzędowy 4 cylindrowy silnik
    > mający po dwa cylindry pracujące jednocześnie, to zachowywałby si
    > ę z
    > grubsza jak V2 o tej samej pojemności?

    Chyba lepszym modelem wyobrażeniowym byłoby R4, mające każdy z
    cylindrów dużej pojemności - powiedzmy 600 ccm (czyli skromne
    dwaczterysta) - powinno hamować silnikiem podobnie jak singiel 600.
    Choć pewnie dodatkowym problemem byłby wzrost masy, spowodowany wagą
    samego silnika.

    Na takiej LC4 gwałtowne zamknięcie gazu powoduje wrażenie wyrzucenia
    spadochronu. Na luźnym szutrze czuć wtedy jak się tylne koło slizga.


    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: