eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-07 16:39:37
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Nikanor" napisał w wiadomości
    news:de82c283-38a5-4d8d-96a9-efefeb184a1c@r33g2000yq
    n.googlegroups.com...


    > Ha. Oświecenie :) Czyli gdyby istniał rzędowy 4 cylindrowy silnik
    > mający po dwa cylindry pracujące jednocześnie, to zachowywałby się z
    > grubsza jak V2 o tej samej pojemności?

    Musiałyby też być jednocześnie w tym samym suwie.
    Tylko po co tłoki chodzące w parach równobieżnych w r4?
    To do tego raczej twiny rzędowe służą - zainteresuj się nowym Nortonem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: