eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Data: 2009-04-07 13:33:20
    Temat: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nikanor napisał(a):
    > Przepraszam, że taki od czapy temat. Przeszukałem archiwum, ale nie
    > znalazłem wyjaśnienia dlaczego duży V2 czy singiel wyraźnie mocniej
    > hamuje niż silnik rzędowy (przy podobnej pojemności)? Przecież stopień
    > sprężania się tak bardzo nie różni. To dlaczego? Skok tłoka?

    Pojemnosc ktora w danym momencie taki silnik spreza. W rzedowce o tej
    samej pojemnosci rozklada sie to na 4 cylindry.
    Najlepciej hamuja silnikiem duze single. Mozna se zemby wybic jak sie
    wczesniej tego nie doswiadczylo. Mowa oczywiscie o 4T.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki
    Krakuf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: