eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleOd czego zależy siła hamowania silnikiemRe: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!not-for-mail
    From: "Losketh" <l...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Od czego zależy siła hamowania silnikiem
    Date: Tue, 7 Apr 2009 15:32:35 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 13
    Message-ID: <grfklj$gt2$1@pippin.nask.net.pl>
    References: <5...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: galmod.nask.waw.pl
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1239111155 17314 193.59.204.141 (7 Apr 2009 13:32:35 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Apr 2009 13:32:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:592634
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    dlaczego duży V2 czy singiel wyraźnie mocniej
    hamuje niż silnik rzędowy (przy podobnej pojemności)? Przecież stopień
    sprężania się tak bardzo nie różni. To dlaczego? Skok tłoka?

    Mysle ze jest to raczej kwestai różnicy momentu obrotowego.:)

    --
    Losketh
    VN800


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: