eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObowiązkowe badania DIESLI › Re: Obowiązkowe badania DIESLI
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!takemy.news.telefonica.de!telefonica.de!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!c
    leanfeed3-b.proxad.net!nnrp3-1.free.fr!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5c499d37$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <z...@4...net> <wkt5bdanyw9c$.dlg@myjk.org>
    <14ff7ruhj8wdr$.1mcist1nlcqjl.dlg@40tude.net>
    <10i2pl5brm90g$.dlg@myjk.org>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
    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
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 24 Jan 2019 13:33:29 GMT
    Lines: 11
    Message-ID: <5c49bea9$0$20326$426a74cc@news.free.fr>
    Organization: Guest of ProXad - France
    NNTP-Posting-Date: 24 Jan 2019 14:33:29 CET
    NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
    X-Trace: 1548336809 news-2.free.fr 20326 82.64.0.151:56874
    X-Complaints-To: a...@p...net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648718
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 24 Jan 2019 13:34:28 +0100, Myjk wrote:
    > Nie będę marnował czasu, zresztą te normy jak i metodologię ich
    > prowadzenia dla produktu końcowego znam -- tj. są one dla pracy silnika
    > w spoczynku pojazu (bez obciążenia silnika), która nijak ma się do
    > rzeczywistości (stąd gdzieś coś przebakiwali aby normy były mierzone w
    > rzeczywistym ruchu) i dzięki czemu miała szansa zaistnieć dieselgate.

    Czyli jednak nic nie wiesz, ale się mądrujesz... tzw. "syndrom szwagra" :)
    Poczytaj o WLTP.

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: