  • Data: 2009-12-01 14:50:14
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4b152413@news.home.net.pl...

    > Ja sie zastanawiam czy takie rzeczy jak opakowanie po piance do golenia tez
    > przerabiaja?

    Nie rozbieram. W skupie nie robia problemów. Gdy tylko na oko widac że to alu
    od razu ląduje w worku ma alu. Często na opakowaniu jest znaczek ALU.

    > Metal sie czesto sam zanosi do skupu zlomu. Wystarczy go wystawic przed plot.
    > Na newsach czytalem o wypadku we Wroclawiu (policja wjechala w knajpe i
    > skosili po drodze plot stalowy) - za chwile pojawili sie zlomiarze i zabrali
    > skoszone barierki na zlom ;-) Jak mrówki.
    Taki rzeczy we Wrocławiu ? :)

    > To ja teraz powiem ze nie wierze by takie male elementy plastikowe bez
    > oznaczen (ala PET, HDPE) ktos odsiewal? Czasami mam w lapie taki maly
    > plastikowy element i zero oznaczen... czy to odsiewaja i wywalaja czy cos z
    > tym robia?
    Myślę że widac to z daleka na oko że to plastik a więc nie spada z tasmy.

    > wioskowy czy miastowy wszystko zalezy od wychowania, jak zapyzialy polaczyna
    > co tylko wypic potrafi i ogladac tv to co sie dziwic :( Kolomnie widzialem w
    > rowie lodowke wywalona. Co to za fiut musial zrobic tego sie nie dowiem. Po
    > prostu porazka.

    Razu pewnego jak mieszałem jeszcze w bloku mieliśmy zamykane śmietniki ale
    czasem były otwarte i wiesniactwo wykorzystywało ten fakt i przywozili w
    reklamówkach swoje smieci i podrzucali. Gdy jedną paniusię wypatrzyłem prosiłem
    kilka razy grzecznie że my za te smieci płacimy w określonej ilości i na koniec
    miesiąca przez takich jak ona śmietnik jest przepełniony a śmieciarze nie
    sprzątaja biora tylko kubły a reszta wala się po ziemi az do czasu jak posprząta
    sprzątaczka. Nie pomagały prośby więc pewnego dnia gdy tylko zauwazyłem
    podbiegłem szybko i zamknąłem ją na kłódke w śmietniku. Ale wrzasku robiła a ja
    spokojnie udałem się do pracy.

    Marek