  • Data: 2009-12-01 19:47:54
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Papkin wrote:
    > Sa srodki 3x drosze - to te ktore reklamuja glupie
    > pipy w telewizji. Roznicy nie widze?

    Spróbuj paru to zobaczysz. Chwilowo używam Somata 7w1/10w1, ale jakośc
    po Calgonit Quantum była zauważalnie lepsza, wlacznie z tym, że Quantum
    dawał radę "wyskrobać" garnek po przypalonym lekko mleku, czego Somat
    nie tknie. Kupiłem raz byle-co i to byl koniec eksperymentów z tańszym
    środkiem - zacieki byly takie że szklanki brane w ręce były tluste i
    śmierdzące chemią (po płukaniu). Ja nie twierdzę że warto dać wiecej za
    logo firmy, ale jakoś nie potrafie znaleźc taniego środka który działa
    porównywalnie z tym ze środkowej półki cenowej - a sprawdziłem przez 4
    lata już przynajmniej większość środków "z hipermarketu". Trudno
    powiedzieć czy tańsze srodki faktycznie są tylko tańsze, czy po prostu
    nie płaca kasy na licencje za nowoczesniejsze _działające_ technologie.
    Faktem jest, że myja słabiej.