  • Data: 2009-12-01 19:14:52
    Temat: Re: [OT] zmywarka
    Od: "Konstanty Wycirowski" <k...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    "games" >>

    > Tak jak napisali przedpiscy glowne wady to duze zuzycie wody i pradu
    > koniecznosc oplukania wstepnego oraz dodatkowo zaleznie od
    > zastosowanych srodkow myjacych szklanki i talerze zaczna robic sie po
    > 2-3 latach szare tak jakby ktos je piaskowal. Niektore Srodki myjace sa
    > bardzo agresywne i aluminium czy stal po takiej imprezie nadaje sie na
    > smietnik.

    Ta, a Murzyni to żyją na drzewach i się huśtają na ogonach. Czy ty, kolego, tylko po
    to się odzywasz, żeby bzdury pisać? Najpierw spraw sobie zmywarkę a potem pisz
    bzdury. Ręczne mycie zużywa mniej wody? Chyba,że robisz to tak jak przed 100 laty na
    familokach - w jednej misce ciepła woda, w drugiej zimna do płukania. Bo inaczej nie
    wyobrażam sobie, jak jesteś w stanie zużyc mniej wody do tej ilości naczyń, jakie
    wchodzą do zmywarki. Nasza zmywarka myje również bezproblemowo garanki, patelnie i
    przypalone naczynia żaroodporne. A używamy tabletek z Lidla 3 w jednym. Nawet się na
    żonę darłem, czemu wkłada garnki do zmywarki. bo stary Bosch (12 lat) nie dawał rady.
    Ta nowa, bez problemu.