eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody › Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 Jun 2012 23:12:45 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <jsak7l$2pj$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl> <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
    <js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-168-50.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1340658741 2867 89.73.168.50 (25 Jun 2012 21:12:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2012 21:12:21 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456324 pl.rec.foto.cyfrowa:891126
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl...
    > On 25/06/2012 12:25, Marcin [3M] wrote:
    >> http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf
    >>
    >> In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar
    >> to cars when striking cars on both the front and side than they were in
    >> the past, controlling for weight category. Pickups generally still were
    >> more aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
    >> reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01
    >> numbers of Figure 4a.
    >> Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż,
    >> że zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą
    >> potencjalnie trafić.
    >>
    >> Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
    >> pozostają inne czynniki które (za
    >> http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
    ns/SUV_report.pdf ):
    >> [...]
    >> Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
    >> Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
    >> collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
    >> [...]
    >> Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
    >> collision with an SUV?
    >> Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
    >> differences were found between the other-car casualty rates for large
    >> SUVs and the other car types).
    >> [...]
    >>
    >> Raport odnosi się do warunków miejskich.
    >>
    >> Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni
    >> uczestnicy ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak,
    >> jak przy kolizji z ciężarówką.
    >
    > Tak samo narażeni, czy "30% less likely"? Zdecyduj się może..
    >
    >
    Dlaczego mam się zdecydować?
    Wypadki w warunkach miejskich odbywają się z reguły przy mniejszych
    prędkościach więc...
    Dopowiedz sobie sam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: