eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody › Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 25 Jun 2012 12:49:28 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <js9j88$8v1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jrs3jv$8or$1@node2.news.atman.pl> <jrt8m2$i13$1@news.task.gda.pl>
    <jruo4a$cjj$1@inews.gazeta.pl> <4fe2f547$1@news.home.net.pl>
    <jrv3ol$i08$1@inews.gazeta.pl> <js465o$8g5$1@node2.news.atman.pl>
    <js77ln$42n$1@inews.gazeta.pl> <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1340624968 9185 194.80.173.254 (25 Jun 2012 11:49:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Jun 2012 11:49:28 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <js9hrc$vik$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456223 pl.rec.foto.cyfrowa:891120
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25/06/2012 12:25, Marcin [3M] wrote:
    > http://www.iihs.org/research/topics/pdf/r1162.pdf
    >
    > In terms of causing harm to car occupants, SUVs have become more similar
    > to cars when striking cars on both the front and side than they were in
    > the past, controlling for weight category. Pickups generally still were
    > more aggressive, particularly for front-to-front crashes. Of note is the
    > reduction in the SUV rates of Figure 4b, compared with the 2000-01
    > numbers of Figure 4a.
    > Czyli mamy to, co w "zwykłych" samochodach, poza tym - tu mój komentaż,
    > że zmniejszamy szansę na przeżycie tych, których owe SUV-y mogą
    > potencjalnie trafić.
    >
    > Poza tym, pomijając techniczne "bajery" porawiające bezpieczeństwo,
    > pozostają inne czynniki które (za
    > http://www.lscp.org.uk/lrsu/www/downloads/publicatio
    ns/SUV_report.pdf ):
    > [...]
    > Are SUVs more likely than non-SUVs to be involved in collisions?
    > Small and large SUVs were about 30% less likely to be involved in a
    > collision than a non-SUV, relative to the number of registered cars.
    > [...]
    > Do occupants of non-SUVs have a relatively higher risk of injury in a
    > collision with an SUV?
    > Large SUVs are more dangerous to drivers of small cars (no significant
    > differences were found between the other-car casualty rates for large
    > SUVs and the other car types).
    > [...]
    >
    > Raport odnosi się do warunków miejskich.
    >
    > Czyli: kierowcy suv-ów są właściwie tak samo narażeni jak inni
    > uczestnicy ruchu, ale ofiary ew. kolizji z nimi - bardziej, czyli tak,
    > jak przy kolizji z ciężarówką.

    Tak samo narażeni, czy "30% less likely"? Zdecyduj się może..




    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: