eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[OT] Jaki sklep komputerowy polecacie? › Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Date: Sun, 24 Mar 2013 14:30:21 +0100
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <kimv5d$5cp$1@node1.news.atman.pl>
    References: <514ce434$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <514dc0b3$0$26682$65785112@news.neostrada.pl>
    <514e26b2$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1364131821 5529 91.145.138.83 (24 Mar 2013 13:30:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 24 Mar 2013 13:30:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <514e26b2$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1224080
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-03-23 23:03, Wojtek W. pisze:
    > Kumplowi zepsuła się lustrzanka SONY (średnia półka cenowa) jakieś
    > problemy z mocowaniem obiektywu. Wysłał do serwisu w PL po jakimś czasie dostał
    > telefon, że sprzęt jest uszkodzony mechanicznie przez użytkownika i nie ma mowy o
    > naprawie nieodpłatnej. Wręcz powiedzieli, że stracił już gwarancję bo aparat na
    > pewno spadł na ziemie itp. W akcie desperacji kumpel wysłał aparat do serwisu w
    > Berlinie. Po 7 dniach przychodzi kurier z paczką, kumpel otwiera a tam nowa
    > lustrzanka z przeprosinami.

    O, to mogę potwierdzić jeśli chodzi o SONY. Znam przypadek, tyle że nie
    dotyczący lustrzanki, ale laptopa Vaio. Dziewczynie padała dodatkowa
    karta grafiki nVidia w laptopie. Polski serwis chciał ją od razu
    wymienić i skasować koszt nowej karty. Skontaktowała się więc z
    europejską centralą SONY w Niemczech. Odezwała się do niej osoba, która
    przeprowadziła proces reklamacji: wpisano jej zgłoszenie RMA, przysłano
    na jej adres kuriera i przekazała sprzęt, który poleciał do Niemiec. Po
    tygodniu odebrała naprawionego laptopa i miała również gwarancję na
    wykonaną naprawę. Kilka miesięcy później znowu coś się działo z tą kartą
    i dodatkowo z klawiaturą (jakaś taśmą łączącą klawisze z płytą główną).
    Znowu laptop poleciał do Niemiec. Klawiaturę naprawili a kartę grafiki
    wymienili na nową. Po tych przygodach z komputerem przyrzekła sobie, że
    nigdy więcej nie kupi Vaio ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: