  • Data: 2013-03-24 18:14:38
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel Marciniak" <n...@n...none> wrote in message
    news:kin8bo$d4t$1@mx1.internetia.pl...
    >Błędne założenia, dzisiaj kupujesz np. myszkę za 50zł, a za pół roku np.
    >komputer za 3000. A jeżeli będziesz miał problem z reklamacja tej myszki to
    >tego komputera na pewno nie kupisz, a i innym będziesz odradzać sklep.

    Oczywiście że tak to wygląda. Dodam, że za tydzień kupuję mini wieżę dla
    syna.
    A za dwa tygodnie, na prośbę sąsiadki kupuję telewizor.
    W międzyczasie dla rodziców również telewizor, a dla teściów odkurzacz.
    Dla siebie zaś dokupuję pamięć do laptopa.
    W pracy i w gronie znajomych pytają mnie jak najkorzystniej kupić sprzęt AGD
    gdyż sami nie chcą szukać.
    I co im mówię - z daleka od MORELE.

    Są też grupy dyskusyjne i fora opiniotwórcze na których niezadowolony klient
    wyrazi swoją opinię.
    Bo klient ma zawsze rację (nie będę tego sloganu tłumaczyć).

    BTW - Morele uczestniczą w programie oceny konsumenckiej.
    Po wystawieniu komentarza, zostanie on opublikowany dopiero po
    zaakceptowaniu przez pracownika MORELE (sic!).

    Niech każdy kupuje gdzie chce, takie jego prawo. A prawem konsumentów jest
    ocenianie handlowców.