  • Data: 2013-03-24 16:52:40
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-24, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > Odpowiedz, ze "ja w sprawie reklamacji" i od razu zobaczysz panike na
    > miare tego co dzieje sie w burdelu, kiedy wybucha tam pozar ;)

    Szczęśliwie nie miałem nigdy takiej sytuacji, ale za to miałem dowody
    tego znudzenia. Np. tydzień temu w jednym z Saturnów macałem pewien
    aparat (myśląc o zakupie, więc dość długo). Koleś podchodził do mnie
    2 razy, 2 razy słyszał "Nie, dziękuję" i myślałem, że odszedł. W pewnej
    chwili słyszę zza pleców (dosłownie - stał tuż za mną): "jak pan
    wciśnie tę dźwignię, to zmienia się funkcja pierścienia!".
    Szczerze: jestem bardzo spokojnym człowiekiem, ale miałem ochotę wziąć
    ten aparat i mu...
    Pewnie w niektórych stanach USA już mógłbym go za to postrzelić :P.

    (W sumie masz rację. Powinienem powiedzieć, że kupiłem wczoraj podobny
    i chyba nie działa, więc sprawdzam :D).

    Podobnie jest w RTVEuroAGD, choć tam chyba są mniej przywiązani do
    działów tematycznych. Wnioskuję z tego, że kilka razy byłem śledzony
    przez "doradcę" przez cały sklep - od tabletów po żelazka...

    W Euro sprzedaje ten, kto upoluje, więc mogę zrozumieć to łażenie
    za klientami. W Saturnie są normalne kasy. Mają jakieś premie
    za namówienie czy co?

    pozdrawiam,
    Kosu