  • Data: 2013-03-24 14:30:21
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-23 23:03, Wojtek W. pisze:
    > Kumplowi zepsuła się lustrzanka SONY (średnia półka cenowa) jakieś
    > problemy z mocowaniem obiektywu. Wysłał do serwisu w PL po jakimś czasie dostał
    > telefon, że sprzęt jest uszkodzony mechanicznie przez użytkownika i nie ma mowy o
    > naprawie nieodpłatnej. Wręcz powiedzieli, że stracił już gwarancję bo aparat na
    > pewno spadł na ziemie itp. W akcie desperacji kumpel wysłał aparat do serwisu w
    > Berlinie. Po 7 dniach przychodzi kurier z paczką, kumpel otwiera a tam nowa
    > lustrzanka z przeprosinami.

    O, to mogę potwierdzić jeśli chodzi o SONY. Znam przypadek, tyle że nie
    dotyczący lustrzanki, ale laptopa Vaio. Dziewczynie padała dodatkowa
    karta grafiki nVidia w laptopie. Polski serwis chciał ją od razu
    wymienić i skasować koszt nowej karty. Skontaktowała się więc z
    europejską centralą SONY w Niemczech. Odezwała się do niej osoba, która
    przeprowadziła proces reklamacji: wpisano jej zgłoszenie RMA, przysłano
    na jej adres kuriera i przekazała sprzęt, który poleciał do Niemiec. Po
    tygodniu odebrała naprawionego laptopa i miała również gwarancję na
    wykonaną naprawę. Kilka miesięcy później znowu coś się działo z tą kartą
    i dodatkowo z klawiaturą (jakaś taśmą łączącą klawisze z płytą główną).
    Znowu laptop poleciał do Niemiec. Klawiaturę naprawili a kartę grafiki
    wymienili na nową. Po tych przygodach z komputerem przyrzekła sobie, że
    nigdy więcej nie kupi Vaio ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/