  • Data: 2011-05-13 11:33:04
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnisq4pq.ogi.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Z tym się mogę zgodzić, prymitywny był. Żadne sprite-y czy inne fanty
    > nie latały mu po ekranie. Szkoda, że nie da się zrobić jeszcze bardziej
    > prymitywnego komputera. Marzy mi się robienie obliczeń na maszynie
    > Turinga (mniej oczytanym objaśnię, że tam jest nieskończona wstęga,
    > a czasu przesuwu głowicy w ogóle nie bierze się pod uwagę).

    Maszyna Turinga to w zasadzie model matematyczny i na jako taki żadne
    ograniczenia fizyczne nie wpływają. Więc i nie dziwota, że wstęga może być
    nieskończona.

    > Na Pańskim miejscu to ja bym unikał słowa "konkurencja". Jakieś
    > eufemizmy, "w stosunku do innych komputerów", albo podobnie.

    No ale tak wtedy wyglądał rynek - kilka (a może nawet i kilkanaście)
    różnych standardów konkurujących o udział w rynku. Działo się dokładnie to
    samo co na dzisiejszym rynku konsol do gier.