    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rkruhg$kib$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rksf9b$gn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkt2d2$cte$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv232$485$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv8n1$8gu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl01ur$n61$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 29 Sep 2020 21:59:55 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To jest moje zdanie, a banialuki, to wypisujesz Ty.
    > I to że Ci się moje zdanie nie podoba, nie oznacza że mam
    > obowiązek je zmienić, czy też odpowiadać na każdą na wymyślaną
    > przez Ciebie na kolanie demagogię, totalnie oderwaną od przypadku
    > braku OC.

    To sie nazywa analogia. Brak odpowiedzi na podane przykłady dowodzi
    tylko twojej hipokryzji. Bo z jednej strony chcesz zeby prawo wygladało
    w ten sposób ze mała przewina powoduje duze konsekwencje alew innych
    przypadkach, jak rozumiem, jest ci to nie w smak.

    > Podałem i to nie raz.
    > Samoprzedłużanie się OC, zmusza mnie co roku do jego wypowiadania.

    Gdybys zrozumiał moja propozycje to bys wiedział, ze nie powoduje bo
    pisałem wyrażnie ze nowa polisa automatycznie powinna zamykać stara.
    Bez zadnego wypowiadania.

    > Nie jest mi to do niczego potrzebne, bo i tak co roku ZAZWYCZAJ
    > zawieram nowe OC, w pakiecie z AC.
    > A kiedyś wręcz uniemożliwiło mi zakup AC, bo bez OC nie chcieli go
    > sprzedać, drugiego OC również (takie zasady ma Link4).
    > Inne oferty były dużo droższe.

    O tym własnie pisze - czubek własnego nosa.
    A ja nie pisze o tym jak ty zawierasz, jak ja zawierram tylko o tym jak
    to sensownie powinno wygladac dla wszystkich.

    > Tak z kilka dni za późno - można było to zamknąć po kilku postach.
    > Naprawdę nie musisz każdej dyskusji ciągnąć do upadłego.

    Ale wiesz ze jest nas tu dwóch? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,