-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Newsgroups: pl.misc.elektronika
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <a...@t...no1>
<q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
<0...@g...com>
<1...@g...com>
<c...@g...com>
<1...@t...no1>
<6...@g...com>
<5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5...@g...com>
<7...@g...com>
<1pmblnhub10i3$.8zqwk6lbawcu$.dlg@40tude.net>
<q30iue$5ip$1@node1.news.atman.pl>
<114q8oxcq5uo2$.11l5opqhocvva$.dlg@40tude.net>
<q311le$j9p$1@node1.news.atman.pl>
Date: Fri, 1 Feb 2019 10:25:33 +0100
Message-ID: <2yajdzi03doo$.rokl4tcagjej.dlg@40tude.net>
Lines: 68
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1549013123 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 82.143.187.50:53347
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740644
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 1 Feb 2019 09:57:17 +0100, HF5BS napisał(a):
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> (1) z fiutkiem (z kawałkiem znaczy się), upaliło mi żarówkę w światłach,
>>> zwłaszcza w środku nocy gdzieś pod Zadupicami Mniejszymi, choćby i w
>>> środku
>>
>> 19V nie pali .. przynajmniej nie od razu
>
> Ale wiesz, jak to z prawamu Murphy'ego jest... Nirmalnie nie pali, ale
> akurat spali tam, gdzie to jest szczególnie niepożądane, np, na zakręcie i
> nie zobaczymy drzewa, na które jedziemy...
Ogolnie to zarowki sie czasem pala, wiec musisz byc na to
przygotowany.
>>> lasu w deszczową pogodę. A do tego zjarało choćby radio, że "panie, nie
>>> jedź
>>> pan przez Zadupice, bo tam lokalny strumyk wywaliło i podmył drogę po
>>> ulewach. Sytuacja mocno osob liwa, ale nie nierealna, jak już żzycie
>>> zdążyło
>>> tu i tam pokazywać, może szczegóły były inne.
>> Radia tez nie pali ... poza tym w Syrenie nie bylo radia, a w
>
> Model Safari-2 (czy inne z plusem na masie, podobno ruda mniej żre takie
> auta, zresztą telekomunikacja ma plus na masie, jedynie BL jest uminusowana.
Ale to nie bylo wyposazenie fabryczne fabryka nie odpowiadala :-)
P.S. Do germanowych tranzystorow pasuje plus na masie/
>> Zadupicach nie bylo telefonu, zeby mogli cala Polske powiadomic :-)
>
> Dzisiaj jest i dzisiejsze czasy mam na myśli.
> Że komórki są? Powiedzmy, żze nie polegałbym ślepi na nich, poza tym, akurat
> bateria doszła minut swych ostatnich, a podpiąć nie ma jak.
No ale dzieki nim ktos z Zadupic moze powiadomi ze most zerwalo.
A za PRL ... nie ma telefonu, nie ma samochodu, nie ma benzyny.
No dobra, wladza sie starala, aby we wsi jeden telefon byl.
>>> regulator zwierał wzbudzenie przy wyższych obrotach? Dla fantacji
>>> przecież
>>> nie.
>>
>> Trudno mi powiedzec czy zwieral.
>
> W opisie było, że miał trzy stany - załączenie wzbudzenia przy niskich,
> odizolowanie przy średnich i zwarcie przy wysokich.
Musialbym odszukac, ale
https://www.polmozbytbielsko.pl/?2064,pl_regulator-n
apiecia-rg-15k
Rzucaja sie w oczy dwa oporniki, to moze bylo zasilanie pelnym
napieciem, przez opornik lub wcale ... albo przez dwa oporniki.
>> Ale elektronika widac zrobila postep, bo teraz wszystkie
>> elektroniczne.
>
> Czekam tylko, aż takie auto przejedzie koło jakiejś silnej radiostacji, czy
> zaliczy epizod z piorunem, czy bezpośrednio, czy akurat przejeżdżał koło
> piorunochronu, w który akurat zaiwaniło.
> Ale skoro loki z falownikami jeżdżą w czasie burzy, to może i nic złego nie
> będzie?
A ile elektroniki w samolotach.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.19 12:06 Tomalo
- 01.02.19 12:22 Tomalo
- 01.02.19 12:29 Tomalo
- 01.02.19 12:37 Tomalo
- 01.02.19 12:55 J.F.
- 01.02.19 13:04 J.F.
- 01.02.19 13:33 J.F.
- 01.02.19 13:33 Tomalo
- 01.02.19 15:49 J.F.
- 01.02.19 20:18 HF5BS
- 01.02.19 20:40 HF5BS
- 01.02.19 20:58 HF5BS
- 01.02.19 21:02 J.F.
- 01.02.19 21:20 HF5BS
- 01.02.19 23:56 gienek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=