  • 11. Data: 2011-10-05 12:02:13
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:54 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 5 Oct 2011 04:33:05 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > oki - sfotografuje sobie telewizor. Jak u kogo zobacze

    Ciesze sie, ze pomoglem ci zrozumiec.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 12. Data: 2011-10-05 12:07:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:51 am, "po" <p...@o...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:cad0c16b-a3a0-4a67-b6ed-9071229f04ae@
    k34g2000yqm.googlegroups.com...

    > aaaaaa hoooooooj
    >
    > ci do tego !

    Odpowiedni argument, dokladnie taki jak przystalo, na przedstawiciela
    "wspanioalego narodu, ktorego ludzie kurwy" - jak powiedzial wielki
    Polak Pilsudski.
    Od tatych czasow, ciagle to jego stwiedzenie pozostaje aktualne.

  • 13. Data: 2011-10-05 12:28:06
    Od: "po" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    googlegroups.com...
    On Oct 5, 7:51 am, "po" <p...@o...pl> wrote:
> [...]

    Polak Pilsudski.
    Od tatych czasow, ciagle to jego stwiedzenie pozostaje aktualne.

    Od tamtych czasów wiekszosc kurew wyemigrowala,
    zostal wspanialy naród.

  • 14. Data: 2011-10-05 12:39:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomoscinews:a4882a52-3a6c-4396-876a-92dabdfbeb05@
> [...]
    > Od tatych czasow, ciagle to jego stwiedzenie pozostaje aktualne.
    >
    > Od tamtych czas w wiekszosc kurew wyemigrowala,

    To widac szczegolnie teraz przed wyborami, jaki "wspanialy narod"
    pozostal.
    Przyjmujac twoje slowa za prawdziwe, to pozostaje wierzyc, ze tych
    kurew, ktore nie wyemigrowaly, to obecnie policja rozjezdza sluzbowymi
    samochodami a reszte watachy, "wspanialy narod" dorznie w odpowiednim
    czasie.
    Chyba, ze sie myle i moze to kanadyjska policja tam pojechala, zeby
    chwasta wyrwac/rozjechac, dla niepoznaki polskim polonezem.

  • 15. Data: 2011-10-05 12:57:01
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 11:59:30 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Wyjasnij jeszcze, ktorzy z nich byli zgodni z opcja panujaca/rzadzaca,
    > czy to ci kulturalni, czy z kolka wzajemnej adoracji.

    Domyśl się.

    > ie.
    >
    > Sam stwierdziles, ze to powiedzenie dotyczy parlamentarzystow i to
    > angielskich.
    > Ja natomiast pisalem o "wspanialym narodzie", ktorego parlamentarzysci
    > maja tak daleko do angielskich, jak bydlo do cywilizowanych ludzi.

    A parlamentarzyści to z Księżyca spadli?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-10-05 13:10:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 8:57 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Domy l si .

    Jakkolwiek bym sie nie domyslal, to i tak pozostaje skurwiony
    podzielony narod skaczacy sobie do gardel i tylko czekajacy na znak
    swoich wybrancow aby dorznac watache.

    > A parlamentarzy ci to z Ksi yca spadli?
    Wlasnie dlatego ze nie spadli z ksiezyca tylko sa sposrod tego
    "wspanalego narodu, to maja sie do angielskich parlamentarzystow razem
    ze swoimi wyborcami, tak jak bydlo do cywilizowanych ludzi

  • 17. Data: 2011-10-05 13:20:30
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 13:10:34 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Wlasnie dlatego ze nie spadli z ksiezyca tylko sa sposrod tego
    > "wspanalego narodu, to maja sie do angielskich parlamentarzystow razem
    > ze swoimi wyborcami, tak jak bydlo do cywilizowanych ludzi

    Ciężko żyć w przeświadczeniu, że się jest pobratymcem tych kurew.

  • 18. Data: 2011-10-05 13:30:14
    Od: "po" <p...@o...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
    On Oct 5, 8:28 am, "po" <p...@o...pl> wrote:

[...]

    Szkoda mi Ciebie.
    Jakie to szczescie ze sie wyeksportowales za ocean.
    Ale jakas rodzina napewno zostala wsród "wspanialego narodu" ?

  • 19. Data: 2011-10-05 13:35:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 9:20 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Ci ko y w prze wiadczeniu, e si jest pobratymcem tych kurew.

    To z pewnoscia zalezy od poszczegolnego osobnika.
    Jesli chodzi o mnie, to przyznam sie, ze bylo mi najciezej zyc z tym
    przeswiadczeniem gdy znajdowalem sie wsrod tych kurew.
    Czlowiek to jednak taka istota, ze moze przyzwyczaic sie do nowego
    srodowiska i robi to tym szybciej, im bardziej to srodowisko jest
    przyjazne.
    BYdlo jednak nie ma takiej swiadomosci i potrafi zyc w swoim
    srodowisku, bez zastanawiania sie, ze gdzies moze byc lepiej.
    Zawsze w takich sytuacjach przypomina mi sie dowcip o rodzinie
    owsikow, ktora wybrala sie na spacer.
    Mlode owsiki jeszcze nie przyzwyczajone calkowicie do swojego
    srodowiska, bardzo zachwycaly sie zielenia traw i drzew, blekitem
    nieba, lazurem wody itd itp.
    Gdy ojciec zapowiedzial, ze czas na powrot do ich srodowiska, to jedno
    z mlodszych zapytalo - czemu musimy wracac do smierdzacej zasranej
    dupy?
    Na to ojciec - bo to jest nasza ojczyzna!.

  • 20. Data: 2011-10-05 13:42:04

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 05:02:13 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Ciesze sie, ze pomoglem ci zrozumiec.

    nie schlebiaj sobie. Dodanie do prywatnej i subiektywnej opinii politycznej
    tekstu "Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia" nie czyni
    automatycznie owych prywatnych i subiektywnych opinii politycznych tekstem
    związanym z tematyką tej grupy.

    Wiec pisze jeszcze raz - sa inne miejsca bardziej odpowiednie miejsca gdzie
    można sobie porównywać bydło do cywilizowanych ludzi czy co tam chcesz
    robić.