  • 1. Data: 2011-10-05 05:13:47
    Temat: tz20 problem z lampą
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wczoraj zakupiłem nowiutki Lumix model tz20.
    Zacząłem robić testowe fotki i w dzień wszystko ok natomiast wieczorne z
    lampą
    są w lewym dolnym rogu niedoświetlone. Tak jakby lampa niedoświetlała
    w tym miejscu, albo coś przysłaniało obiektyw.
    Problem występuje tylko gdy obiektyw jest całkowicie "zwinięty". Jak
    tylko zrobię fotkę z małym lub większym zoomem wszystko jest ok.
    Czy to może być wada konstrukcyjna tego modelu czy raczej wada egzemplarza?

    Dzięki za pomoc
    Pozdr.
    Paweł

  • 2. Data: 2011-10-05 05:34:27
    Temat: Re: tz20 problem z lampą
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Poniżej jeszcze po dwie przykładowe fotki, jakby ktoś mógł rzucić okiem.

    http://www.bravo.republika.pl/images/1bezzoom.jpg
    http://www.bravo.republika.pl/images/1malyzoom.jpg

    http://www.bravo.republika.pl/images/2bezzoom.jpg
    http://www.bravo.republika.pl/images/2malyzoom.jpg

    Pozdr.
    Paweł

  • 3. Data: 2011-10-05 08:03:06
    Od: "Adam Z." <m...@g...com>

    On 5 Paź, 07:34, "pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Poni ej jeszcze po dwie przyk adowe fotki, jakby kto m g rzuci okiem.

> [...]

    TZ20 ma dość szeroki kąt i lampę dość blisko krawędzi obiektywu.
    Moim zdaniem lewy dolny róg jest zasłaniany przez obiektyw przy
    najszerszym kącie.

  • 4. Data: 2011-10-05 08:37:16
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    >TZ20 ma dość szeroki kąt i lampę dość blisko krawędzi obiektywu.
    >Moim zdaniem lewy dolny róg jest zasłaniany przez obiektyw przy
    >najszerszym kącie.

    Bardzo prawdopodobne. A ja już myślałem że coś z przysłoną nie tak.
    Czy jest sens składania reklamacji w takim przypadku?

    Pozdr.
    Paweł

  • 5. Data: 2011-10-05 18:15:15
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "pawel" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Bardzo prawdopodobne. A ja już myślałem że coś z przysłoną nie tak.

    Oczywiście, że to winieta. Prawie na pewno pisze o tym w instrukcji.

    > Czy jest sens składania reklamacji w takim przypadku?

    Jeśli pisze - to nie. Jeśli nie pisze - teoretycznie mozesz próbować
    (tylko nie licz, że to naprawią... ;)

    [mr.]

  • 6. Data: 2011-10-06 05:28:49
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Jeśli pisze - to nie. Jeśli nie pisze - teoretycznie mozesz próbować
    >(tylko nie licz, że to naprawią... ;)

    Muszę dokładniej przejrzeć instrukcję. Jak nie znajdę to za 22 miesiące
    zgłoszę usterkę :)

    Pozdr.
    Paweł