    From: "...::QRT::..." <n...@...mejla>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O curwa, ale kyrk!
    Date: Wed, 5 Oct 2011 15:42:04 +0200

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 05:02:13 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Ciesze sie, ze pomoglem ci zrozumiec.

    nie schlebiaj sobie. Dodanie do prywatnej i subiektywnej opinii politycznej
    tekstu "Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia" nie czyni
    automatycznie owych prywatnych i subiektywnych opinii politycznych tekstem
    związanym z tematyką tej grupy.

    Wiec pisze jeszcze raz - sa inne miejsca bardziej odpowiednie miejsca gdzie
    można sobie porównywać bydło do cywilizowanych ludzi czy co tam chcesz
    robić.