  • 1. Data: 2011-10-04 18:27:01
    Temat: LX5 czy XZ-1?
    Od: solar <s...@o...pl>

    Potrzebuję małego, jasnego aparatu na rower. Takiego, który zmieści się
    nie tylko w plecaku, ale w kieszonce w czasie jazdy. Kiedyś myślałem o
    GF1, ale taki mały kompakt całkiem wystarczy.
    Czytałem już wszelkie możliwe testy i nadal nie mogę się zdecydować.
    W Olku jest jaśniejszy obiektyw i ciekawszy zakres ogniskowych. W LX5 na
    24 mm występuje duże winietowanie. Olek nie ma przycisku blokady
    ekspozycji, który często się mi przydaje. Ma za to podobno solidniejszą
    obudowę. Jednak jeśli chodzi o same zdjęcia, podobno wypada gorzej od
    LX5. I bateria starcza na krócej...
    Kiedyś miałem C4000Z (nadal leży w szufladzie, ale mało działa) i byłem
    bardzo z niego zadowolony, ale, znów podobno, jakość zdjęć w Olkach
    zeszła trochę na psy...

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Niczego nie należy unikać tak, jak stosunków płciowych."

  • 2. Data: 2011-10-05 07:56:19
    Temat: Re: LX5 czy XZ-1?
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-10-04 20:27, solar pisze:
> [...]
    > Kiedyś miałem C4000Z (nadal leży w szufladzie, ale mało działa) i byłem
    > bardzo z niego zadowolony, ale, znów podobno, jakość zdjęć w Olkach

    No ja wybrałem Panasonica i jestem zadowolony :)

    Ryba