  • 1. Data: 2011-10-05 10:43:30
    Temat: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Nim nadejda wybory, to wielu ze "wspanialego narodu", moze pozagryzac
    sie na smierc, w te ostatnie kilka dni.
    Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia.
    Zbydlecenie narodu wychodzi obecnie kazdego dnia, z coraz wieksza
    sila.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 2. Data: 2011-10-05 10:51:02
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: <MW>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia.
    > Zbydlecenie narodu wychodzi obecnie kazdego dnia, z coraz wieksza

    Wiemy wiemy, naród wspanialy, tylko ludzie kurwy. Zieeeew.

    --
    MW

  • 3. Data: 2011-10-05 10:55:44
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 5 październik (środa), gdy o godzinie 12:51 *MW*
    naskrobał(a):

    > Wiemy wiemy, naród wspanialy, tylko ludzie kurwy. Zieeeew.

    ale coś w tym jest. U nas o polityce nie da się normalnie
    (normalnie="bez krwi") rozmawiać. Dotyczy to każdej opcji politycznej.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-10-05 12:52:38

  • 4. Data: 2011-10-05 11:05:06
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 6:55 am, Heraklit <w...@p...onet.pl> wrote:
    > By sobie taki dzie : 5 pa dziernik ( roda), gdy o godzinie 12:51 *MW*
    > naskroba (a):

    > ale co w tym jest. U nas o polityce nie da si normalnie
    > (normalnie="bez krwi") rozmawia . Dotyczy to ka dej opcji politycznej.

    Niepotrzebnie sie narazasz - wystarczy, ze slepcy grupowi mnie jebia
    za takie spostrzezenia.
    Rzad im w slepia pluje a oni udaja, ze deszcz pada.
    Moze tez byc, ze grupowe ubeckie postkomusze bydlo celowo udaje, ze
    sie nic strasznego nie dzieje i usiluje mnie w kazdy sposob osmieszyc.
    Dziwie sie, ze odwazyles sie napisac cos, co w jakis sposob popiera
    moje stwierdzenia.
    To na tej grupie jest nie "trendy".

  • 5. Data: 2011-10-05 11:24:57
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 04:05:06 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

> [...]
    > sie nic strasznego nie dzieje i usiluje mnie w kazdy sposob osmieszyc.
    > Dziwie sie, ze odwazyles sie napisac cos, co w jakis sposob popiera

    Nie wnikajac w to kto jakie ma poglądy polityczne czy ogólnie rzecz biorąc
    jaki ma swiatopogląd ta grupa nie służy do dyskusji na takie tematy.
    Jak chcesz sobie podyskutować w takim stylu idz na pl.pregierz tam na bank
    znajdziesz wieli adwersarzy którzy z chęcia sobie podyskutują jak to w
    Polsce jest cudnie/chujowo :D

  • 6. Data: 2011-10-05 11:33:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:24 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 5 Oct 2011 04:05:06 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > Nie wnikajac w to kto jakie ma pogl dy polityczne czy og lnie rzecz bior c
    > jaki ma swiatopogl d ta grupa nie s u y do dyskusji na takie tematy.
    > Jak chcesz sobie podyskutowa w takim stylu idz na pl.pregierz tam na bank
    > znajdziesz wieli adwersarzy kt rzy z ch cia sobie podyskutuj jak to w
    > Polsce jest cudnie/chujowo

    Nie ma lepszej grupy do namawiania na fotografowanie tych wydarzen.
    Nie rob z siebie wtornego analfabety, od zawsze, radze czytac ze
    zrozumieniem.

  • 7. Data: 2011-10-05 11:39:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-10-05 10:55:44 +0000, Heraklit <w...@p...onet.pl> said:

    > ale coś w tym jest. U nas o polityce nie da się normalnie
    > (normalnie="bez krwi") rozmawiać. Dotyczy to każdej opcji politycznej.

    To dość proste do wyjaśnienia jest.
    Otóż przez wiele lat jeżeli byłeś zgodny z opcją panującą/rządzącą to
    byłeś naturalnym wrogiem narodu.
    Z czego wniosek jest prosty. W Polsce wśród kulturalnych ludzi o
    polityce się nie rozmawia, chyba że mamy kółko wzajemnej adoracji.

    Poza tym jest takie powiedzenie - nie polskie.
    Każdy parlamentarzysta angielski to gentlemen, ale w kupie to dzikie bestie.
    Więc nie tylko nas to dotyczy.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-10-05 11:51:25
    Od: "po" <p...@o...pl>

> [...]
    > sila.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer

    aaaaaa hoooooooj

    ci do tego !

  • 9. Data: 2011-10-05 11:54:09
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 04:33:05 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Nie ma lepszej grupy do namawiania na fotografowanie tych wydarzen.

    oki - sfotografuje sobie telewizor. Jak u kogoś zobacze :D

  • 10. Data: 2011-10-05 11:59:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 5, 7:39 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > To do proste do wyja nienia jest.
    > Ot przez wiele lat je eli by e zgodny z opcj panuj c /rz dz c to
    > by e naturalnym wrogiem narodu.
    > Z czego wniosek jest prosty. W Polsce w r d kulturalnych ludzi o
    > polityce si nie rozmawia, chyba e mamy k ko wzajemnej adoracji.

    Wyjasnij jeszcze, ktorzy z nich byli zgodni z opcja panujaca/rzadzaca,
    czy to ci kulturalni, czy z kolka wzajemnej adoracji.

    > Poza tym jest takie powiedzenie - nie polskie.
    > Ka dy parlamentarzysta angielski to gentlemen, ale w kupie to dzikie bestie.
    > Wi c nie tylko nas to dotyczy.

    Sam stwierdziles, ze to powiedzenie dotyczy parlamentarzystow i to
    angielskich.
    Ja natomiast pisalem o "wspanialym narodzie", ktorego parlamentarzysci
    maja tak daleko do angielskich, jak bydlo do cywilizowanych ludzi.