  • 1. Data: 2011-10-05 06:25:14
    Temat: Alternatywne szkla do Sony NEX?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Pochwalcie sie jakich obiektywow uzywacie z NEXem?

    Mam NEXa-5 z 16mm i dokupilbym jakas 50-tke zeby miec
    krotki portretowy...

  • 2. Data: 2011-10-05 16:38:03
    Temat: Re: Alternatywne szkla do Sony NEX?
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-10-05 08:25, Jakub Jewuła wrote:
    > Pochwalcie sie jakich obiektywow uzywacie z NEXem?
    >
    > Mam NEXa-5 z 16mm i dokupilbym jakas 50-tke zeby miec
    > krotki portretowy...

    No i jak NEX wypada w relacji do legendarnego R1?
    Mam jeszcze takie pytanie, czy używasz NEXa z jakimś systemem światła
    błyskowego?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 3. Data: 2011-10-05 18:37:32
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-10-05 08:25, Jakub Jewuła wrote:
    > Pochwalcie sie jakich obiektywow uzywacie z NEXem?
    >
    > Mam NEXa-5 z 16mm i dokupilbym jakas 50-tke zeby miec
    > krotki portretowy...

    Dopiero co pokazali sony E50/1.8 OSS, ma kosztować ok. $300, co jako
    nowość nie jest jakąś astronomiczną ceną.
    Ciekawe manuale są np. od voightlandera.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2011-10-08 09:26:52
    Od: Jakub Jewuła <s...@q...com>

    > No i jak NEX wypada w relacji do legendarnego R1?

    Szczerze mowiac nie mam pojecia ;) Kupilem NEX-a do filmowania
    z powietrza dlatego, ze jest lzejszy od np. Cwanona 550D (ktorego tez
    mam).
    Tu kazde 200g ma znaczenie...
    Poki co nie zrobilem chyba zadnego "pozadnego" zdjecia, takie tam
    "zobacze czy dziala".

    > Mam jeszcze takie pytanie, czy używasz NEXa z jakimś systemem światła
    > błyskowego?

    Nie mam - nie potrzebuje.

  • 5. Data: 2011-10-10 18:17:29
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-10-08 11:26, Jakub Jewuła wrote:

    > Nie mam - nie potrzebuje.

    Wydaje mi się że kiedyś wspominałeś coś o zabawie w studio no ale może
    to już historia albo światło ciągłe.
    Pytam bo akurat mi zależy na świetle błyskowym a w Nexach poza topowym
    modelem jest to problem w przypadku jakiejkolwiek rozbudowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.