eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami?Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
    <pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
    <y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
    <pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
    <5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bb5f997$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5bb5f997$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Date: Thu, 4 Oct 2018 13:53:39 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <5bb5ff6e$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.68.254
    X-Trace: 1538654062 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.26.68.254:55543
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2698
    X-Received-Body-CRC: 3629625269
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640913
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5bb5f997$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-10-04 o 12:45, J.F. pisze:
    [...]
    > 30 lat temu diesle byly bez turbin, i to faktycznie bylo widac w
    > czasie do setki.
    > fabia
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/hatchback/silnik-diesla-1.9-sdi-64km-1999-2007/
    > 64KM 18s
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/kombi/silnik-benzynowy-1.4-60km-2000-2006/
    > 60KM 16.5
    >
    >Zapominasz o obciążeniu diesla przez pompę ciśnienia, czego nie ma w
    >benzynowcu.

    To VW, pompowtryski. Fakt - tez je trzeba przycisnac.

    >Juz sam moment rozruchu i pojemność akumulatora czy moc rozrusznika
    >powinna Ci dać do zrozumienia, pomijając już różnice wielkości
    >ciśnienia w komorze spalania :) W końcu siła użyta do wytworzenia
    >tych warunków jest większa i bardziej obciąża niż w benzynie. Co
    >prawda, dochodzi tutaj moment bezwładnosci, który w dieslu jest
    >większy, stąd różne momenty.

    Bardziej do mnie co cisnienie przemawia, ale silnik juz zapalil, i na
    wale mamy te 64KM, a pompa napedzana przed pomiarem.

    Gdzies tam sie mowilo o roznicach DIN/SAE przy pomiarze, ze niby
    silnik z osprzetem lub bez, ale pompowtryskow sie raczej nie da
    oddzielic ..

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: