  • Data: 2018-10-05 10:03:56
    Temat: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-04 o 13:53, J.F. pisze:
    [...]

    >No nie bzduruj. Podczas pracy diesla, pompa nadal bierze sporo mocy
    >ze spalania bo musi wytworzyć sporo większe ciśnienie ale że silnik
    >ma większą bezwładność to musi upłynąć więcej czasu nim się to
    >rozkręci.

    No ale hamownia mierzy moc silnika juz napedzajacego pompe.
    Wiec raczej pisz ze pompa solidna, ciezka ... i to sa dodatkowe masy
    do rozpedzenia ..

    >Pompy ciśnienia nie oddzielisz w dieslu.

    Ta do CR moglaby byc elektryczna..

    >Wtryski w benzynie biorą znacznie mniejszy procent mocy ze spalania
    >niż w dieslu.

    No i tu moze byc niuans, ze silnik na hamowni podlaczamy pod
    instalacje 12V i alternatora nie obciazamy ...

    J.