eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO co chodzi ze sportowymi silnikami?Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: O co chodzi ze sportowymi silnikami?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pojang$rmr$1@node2.news.atman.pl> <povqe2$20t$1@node1.news.atman.pl>
    <pp0h3r$np3$1@node1.news.atman.pl>
    <y4lsectn5m4z$.sevymonif77d.dlg@40tude.net>
    <pp26da$ahv$1@node1.news.atman.pl>
    <5bb4b063$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp2gsn$mub$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb4cbe0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <pp4glg$h6m$1@node2.news.atman.pl>
    <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Thu, 4 Oct 2018 13:28:48 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5bb5ef71$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5bb5f997$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
    X-Trace: 1538652567 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 501 213.238.88.44:53596
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2646
    X-Received-Body-CRC: 1225627185
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2640912
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-10-04 o 12:45, J.F. pisze:
    [...]

    >
    > 30 lat temu diesle byly bez turbin, i to faktycznie bylo widac w czasie
    > do setki.
    >
    > fabia
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/hatchback/silnik-diesla-1.9-sdi-64km-1999-2007/
    >
    > 64KM 18s
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/kombi/silnik-benzynowy-1.4-60km-2000-2006/
    >
    > 60KM 16.5
    >
    > kombi
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/kombi/silnik-diesla-1.9-sdi-64km-2001-2005/
    >
    > 64KM, 19s
    > https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/skoda/fab
    ia/i/hatchback/silnik-benzynowy-1.4-60km-1999-2007/
    >
    > 60KM, 16.5s
    >
    > demon przyspieszenia to jak widac nie jest, ale czemu taka roznica ...
    > moc wieksza, a przeciez tez silnik na jalowym biegu tez sie nie rozpedza
    > 3s ...

    Zapominasz o obciążeniu diesla przez pompę ciśnienia, czego nie ma w
    benzynowcu. Juz sam moment rozruchu i pojemność akumulatora czy moc
    rozrusznika powinna Ci dać do zrozumienia, pomijając już różnice
    wielkości ciśnienia w komorze spalania :) W końcu siła użyta do
    wytworzenia tych warunków jest większa i bardziej obciąża niż w
    benzynie. Co prawda, dochodzi tutaj moment bezwładnosci, który w dieslu
    jest większy, stąd różne momenty.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: