  • Data: 2017-05-16 10:21:07
    Temat: Re: Nóż do pasów + młotek
    Od: Iglo <I...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 maja 2017 16:33:05 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Kolega miał przygodę z dachowaniem i twierdzi, że jakby nie pomoc ludzi
    > z zewnątrz, to sam by się z pasów nie wydostał. Dlatego radzi, żeby się
    > każdy zaopatrzył w nóż do pasów, a najlepiej taki z młotkiem do szyb.
    > Macie jakiś pomysł, gdzie dyskretnie umieścić takie narzędzie, żeby w
    > razie "w" było pod ręką, nie straszyło pasażerów wisząc na środku kokpitu?
    > Jacek

    W schowku mam mulititoola i ciekawy gadżet w gnieździe zapalniczki, ładowarka GSM z
    nożem do pasów i końcówką do zbicia szyby, o ile nóż do pasów testowałem na kawałku
    grubego materiału, to zbijaka do szyb nie miałem okazji testować. Minus jest
    oczywisty, nie kontaktujesz, to nikt się nie kapnie że może tego użyć. Plus, zawsze
    jest w tym samym, dostępnym miejscu.
    Tak to wygląda:

    http://tnij.org/li48kc3