  • Data: 2014-10-23 22:51:30
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podróbki
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.10.2014 18:00, Piotr Gałka wrote:

    > Czytałem (w gazecie z ostatniego piątku) o wykładzie jakiegoś profesora
    > (chyba z USA) który krytykuje absurdy do jakich doprowadza ochrona praw
    > autorskich i twierdzi że jest to mechanizm istotnie spowalniający rozwój
    > techniki (Chińczycy olewają i mają szybszy rozwój).
    > Jako kuriozalny przykład podał grupę studentów śpiewających przy ognisku
    > piosenki, którzy teraz są oskarżeni o naruszenie praw autorów tych
    > piosenek (na szczęście takie rzeczy to w USA a nie u nas, ale do
    > czasu......).
    > P.G.

    O nie nie, niestety u nas już też. Poszukaj sobie historii pewnego
    polskiego zakładu fryzjerskiego, którego właściciel podpadł ZAIKSowi za
    to, że "nielegalnie rozpowszechniał" muzykę puszczając radio, którego
    słuchali tego klienci. Sytuacja jest totalnie kuriozalna, bo ów fryzjer
    każe teraz swoim klientom zakładać stopery do uszu. W tv to nawet
    pokazywali.

    Jakub Rakus