  • Data: 2014-10-24 00:32:49
    Temat: Re: Nowy sterownik do Windows dla FTDI blokuje podr?bki
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.10.2014 23:23, Andrzej W. wrote:

    > Wiem, że marzy się niektórym mieć wszystko za darmo, bez żadnego
    > wysiłku, ale to raczej droga donikąd.

    Wg Ciebie Chiny zmierzają donikąd? Zobaczymy jeszcze tak za 5-10lat.
    USB jak sam zauważyłeś - zostało narzucone. Chcą kasować teraz (nadal)
    za licencje bez żadnego wysiłku.
    Zamknięte standardy hamują postęp tak samo jak patenty na oprogramowanie
    (i nie tylko). Taki układ zmierza donikąd - w końcu największy narzuca
    wszystkim wszystko i patentuje wszystko (oczywiście wcześniej będzie
    bunt albo wojna, ale to inna sprawa).

    --
    Mirek.