  • Data: 2014-10-14 13:14:04
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-14 12:59, Budzik pisze:

    > Chronologia:
    > kupił A77 z obiektywem
    > wchodzi na rynek a99
    > * kupił obiektyw o ktorym rozmawiamy sprawdzajac zgodnosc z A99 ktorego
    > planował kupic w przyszłosci.
    >
    > Czyli w przypadku pierwszego obiektywu nie sprawdzał zgodnosci z a99 przed
    > zakupem ale w przypadku drugiego juz tak...

    Drugi to jakiś mityczny SAL80F18, którego nie ma.

    > Nie zauwazyłem aby Marek pisał, ze oba obiektywy sprawdzał co do zgodnosci
    > z A99 przed ich zakupem.
    > Pisał, że jeden sprawdzał.
    > Nie zauwazyłem też aby pisał, że dla sony sprawe opisał inaczej niz dla
    > nas.
    > Możesz wskazać konkretnie gdzie podał takie informacje?

    "- Napisałem reklamację w tej sprawie żądając jakiejś rekompensaty.
    Zaproponowałem odkupienie obiektywów, wymianę na inne ew. inne sugestie
    ze strony firmy Sony."
    Obiektywów, czyli chciał rekompensaty za 16-50 również.
    Ponadto pisał:
    "Ja nie zamierzałem
    niczego sprzedawać - kupowałem pod planowany w przyszłości zakup Full
    Frame teże samej firmy. Tak swoją reklamację argumentowałem."
    I jeszcze:
    "kupowałem obiektywy oznaczone w
    sklepie Sony jako SALxxxx a nie DT xxxx i w dodatku błędnie oznaczone
    (co Sony potwierdza) jako "w pełni zgodne" z A99."
    "Kupowałem świadomie
    sprzęt w pełni zgodny z A99."
    Cały czas używa liczby mnogiej, czyli 16-50 też ponoć kupował jako w
    pełni zgodny z A99, a to już jest zwykłe kłamstwo.

    --
    marcin