  • Data: 2014-10-14 11:36:31
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam Waszą dyskusję i chciałbym Ci podrzucić argumentów.

    Piotr nie bierze pod uwagę, że firma posiada ubezpieczenie OC zazwyczaj.
    W przypadku gdy zalicza wpadkę, idzie to z OC. Tak więc Sony gdyby
    chciało cokolwiek zrobić w mojej sprawie, to:

    1. Najprawdopodobniej w ogóle nie poszłoby to z ich pieniędzy.
    2. A jeśli nawet z ich pieniędzy, to pewnie marże mają 3-cyfrowe więc
    nie straciliby lecz zyskali mniej gdybym dopłacił np. połowę wartości
    obiektywu nowego.

    Do Piotra: nie trzymajmy się tak infantylnych reakcji. Szkoda czasu na
    takie rozmyślania. Z aparatu jestem bardzo zadowolony. Ze szkieł jakie
    posiadam - również.

    > kompatybilnosc kojarzy ci sie z wyglądem?
    > Mnie zdecydowanie z działaniem.

    Tu chciałbym wyjaśnić kwestię - być może doczytałeś to w mojej dyskusji,
    ale nie zaszkodzi przypomnieć. Wyrażenie "kompatybilność" chyba
    niepotrzebnie uczestniczy w Waszej dyskusji. Użyłem tego sformułowania w
    wątku otwierającym gdyż chciałem skrócić zdanie a wywołało to tylko
    zamieszanie. Sprostowałem potem. Sony w cytowanym linku nie używa
    wyrażenia "kompatybilność" lecz "zgodny z ograniczeniami" albo
    "całkowicie zgodny". W/g oficjalnego emaila jakiego otrzymałem z Sony,
    jeden i drugi typ obiektywów da się użyć (jest kompatybilny) lecz zgodny
    z ograniczeniami oznacza m.in. że obiektyw pracuje w APSC (więcej jest
    różnic niż ta jedna). Błąd polega na tym, że wszystkie obiektywy (w
    cytowanym linku) są w pełni zgodne mimo iż ich część de facto nie jest.

    W tym wątku, mimo mojego sprostowania, próbowano mi udowadniać, że
    obiektywy DT są kompatybilne i nie mam podstaw do składania reklamacji
    :-) Słowo "kompatybilność" zdominowało więc dyskusję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek